Amran Toryalai

Han startet sin karriere som telefonselger og tilbød kundene abonnement på truser og boxere, før begynte og jobbe i callsenteret til Telia og senere Telenor. Amran begynte i Mobit Helsfyr (Telehuset) i 2013 og i jobben som Key Account Manager er han opptatt av at kundene skal være digitalt på høyde med konkurrentene, eller enda bedre. Han ser et stort behov for «digital oppgradering» hos små og mellomstore bedrifter. Amran er blodfan av Liverpool og håper at det ikke skal gå nye 30 år før klubben fra Meyerside løfter et ligatrofé. På fritiden driver han med varierte aktiviteter som løping, svømming eller sykling, avhengig av sesong og årstid.

Kjøtt eller fisk?
Kjøtt, lammekjøtt

Øl eller vin?
saft

Fjell eller strandliv?
Begge deler

Sofa eller trening?
Trening, og sjelden sofa.

Noe du angrer på i livet?
Veldig mye, men ingenting som plager meg. Men sikkert mye som kunne vært annerledes, og det kan være lærdom i å angre på noe.

keyboard_arrow_up