Ledige stillinger
Mobit Førde
Mobit er en landsdekkende kjede med 110 forhandlere som leverer mobil og IT løsninger til det norske bedriftsmarkedet. Selskapet Mobit Norge AS står for kjededriften mens den enkelte forhandler er tilknyttet som franchisetaker. Forhandlerne har en årlig omsetning på 2.2 mrd NOK og representerer sterke merkevarer som Telenor, Nortel, Microsoft, Lenovo, Apple, HP, Logitech med flere i det norske markedet. Mobit Førde består i dag av 7 dyktige personer som betjener sine kunder på IT og Telecom tjenester.Har du lyst å arbeide med salg og rådgivning av IT tjenester? Vi søker nå etter en ny salgsressurs til vår avdeling i Førde. Vi er på jakt etter en dyktig relasjonsbygger som selger til vårt bedriftssenter. Vi har store ambisjoner om vekst og i denne stillingen vil DU være sentral i å videreutvikle vår posisjon i Førde og vårt nærliggende område.
Du vil arbeide med oppsøkende løsningssalg primært mot bedrifter i SMB segmentet. Du vil aktivt kontakte eksisterende og nye kunder, gjennomføre kundemøter, utarbeide kundetilbud og løsningsforslag. Med noen av bransjens sterkeste merkevarer i porteføljen vil du ha mange innganger og muligheter for å bygge en solid kundeportefølje over tid. Vi ser etter deg som liker å jobbe med oppsøkende salg, etablere kunderelasjoner og nettverk. Du vil arbeide i et miljø med god kompetanse på IT løsninger og telecom. Det er en fordel med erfaring fra bransjen, men personlig egnethet og motivasjon kan veie opp for manglende erfaring. Du blir en del av et spennende salgsteam som alle vil arbeide for at du skal lykkes og utvikle deg i stillingen. Du vil få en variert hverdag ved å planlegge egne salg og kundeaktiviteter.Høres dette ut som en spennende arbeidshverdag? Vi ser etter deg som er:
- En motivert relasjonsbygger som trives med oppsøkende salgsarbeid Selvgående og målrettet
- Trygg på å booke kundemøter
- Salgserfaring (gjerne fra B2B og/eller telekom)
- God kommersiell og forretningsmessig forståelse
- Gode kommunikasjonsferdigheter med flytende norsk skriftlig og muntlig
- Sterkt ønske om å lære nye tjenester og teknologi
- Førerkort klasse B
Vi tilbyr deg:
- Varierte salgsoppgaver i en spennende bransje
- Dyktige kollegaer og støttespillere med lang erfaring fra bransjen
- Mulighet for å påvirke egen arbeidsdag i et særlig godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser med resultatbaserte incentiver
- Nødvendig opplæring, salgsstøtte, et stort nettverk i kjeden og med våre partnere
- Muligheter for utvikling internt i selskapet
Ta gjerne kontakt med Regionssjef Hans Petter Gjervik på telefon 45414541 eller hans.petter.gjervik@mobit.no for mer informasjon. Vi kaller inn til intervjuer fortløpende så ikke nøl med å sende din søknad til oss. Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.
Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Førde |
Mobit Trondheim
Lyd og Telesystemer AS Trøndelag (Mobit Trondheim) er en av landets eldste B2B aktør innen telekom, it og radiokommunikasjon. Vi har nye kontorlokaler og butikk på Tiller i Trondheim. Vi er en del av Mobit – landets største forhandlerkjede innen IT og telekom til bedriftsmarkedet. I dag er det mer enn 20 forhandlere som bærer Mobit-navnet. I tillegg har vi nærmere 100 forhandlere som er Mobit-medlemmer, og er derved den største forhandlerkjeden innen mobil og IT til bedriftsmarkedet. Kjeden har ca.650 ansatte fordelt over hele landet. Samlet omsetning i 2021 var ca. 2,1 mrd. NOK. Kjeden har solide og industrielle eiere, solid egenkapital og solide partnere. Vi søker en utadvendt og allsidig Selger/Bedriftsrådgiver som trives med høy aktivitet der kundene er i hovedfokus. Du vil arbeide med oppsøkende løsningssalg primært mot bedrifter i SMB segmentet. Vi leverer produkter og løsninger innenfor mobil, radiokommunikasjon og IT. Vi har bransjens sterkeste merkevarer i porteføljen, og du vil ha mange innganger og muligheter for å bygge en solid kundeportefølje.Dine arbeidsoppgaver
- Oppsøkende salgsvirksomhet med tanke på å opparbeide egen kundeportefølje i B2B markedet - Salg av Radiokommunikasjon til eksisterende og nye kunder - Yrkesradio(PMR), POC-radio, nødnett, Peltor, jaktradio etc. - Utarbeide tilbud av gode tekniske løsninger innenfor radiokommunikasjonKvalifikasjoner og egenskaper
- Gjerne teknisk utdanning eller erfaring innen radiokommunikasjon - Erfaring fra salg B2B og/eller B2C med gode resultater - Relasjonsbygger - Strukturert, initiativrik og resultatorientert - Førerkort klasse BVi tilbyr
- Gode betingelser - En spennende og dynamisk arbeidsplass - En utviklende og utfordrende hverdag med mange høyt kompetente og trivelige medarbeidere i et selskap i stor vekst - Opplæring i form av kursing og kompetansebygging Spennende? Lurer du på noe, kontakt gjerne vår daglig leder – Frank Andersen på telefon 48155000. Søknad med CV sendes på e-post til frank.andersen@mobit.no Alle henvendelser vil bli behandlet fortrolig.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Trondheim |
Om Mobit Norge AS
Vi er en landsdekkende kjede av forhandlere som leverer mobil og IT løsninger til det norske bedriftsmarkedet. Selskapet Mobit Norge AS står for kjededriften mens den enkelte forhandler er tilknyttet som franchisetaker. Forhandlerne har en årlig omsetning på 2.1 mrd NOK og er landets største forhandlerkjede på mobil og IT til smb markedet. Vi representerer sterke merkevarer som Telenor, Nortel, Lenovo, Apple, HP med flere i det norske markedet. Mobit er på jakt etter dyktige og erfarne selgere til tre av våre bedriftssentre som er lokalisert i Bærum, Oslo og Romerike. Vi har vekstambisjoner i markedet og stillingen vil være sentral i å videreutvikle vår posisjon rundt disse lokasjonene. Du vil arbeide med proaktivt salg av Mobil- og IT-løsninger i bedriftsmarkedet. Med noen av bransjens sterkeste merkevarer i porteføljen vil du ha mange innganger og muligheter for å bygge en solid kundeportefølje over tid. Vi ser etter deg som har lyst til å bidra til å skape vekst og ønsker å samarbeide tett med de andre avdelingene. Du vil arbeide i et miljø med god kompetanse på IT og telekom løsninger. Dette er en nyopprettet stilling og du vil samarbeide med leder samt resten av avdelingene. Du vil få en variert hverdag med å planlegge egne salgsaktiviteter, samt å delta på felles aktiviteter. Du vil arbeide med både nysalg og utvikling avdelingens eksisterende kunder.Hva ser vi etter?
· Både junior og senior talenter som ønsker å lykkes · En dyktig relasjonsbygger som trives med operativt salgsarbeid · Selvgående med forståelse for sammenhengen mellom aktivitet og resultat · Salgserfaring med gode resultater · God kommersiell og forretningsmessig forståelse · Gode kommunikasjonsferdigheter med flytende norsk skriftlig og muntlig · Ønske om å lære nye tjenester og teknologi · Førerkort klasse B og disponere egen bil.Hva kan vi tilby?
· Varierte salgsoppgaver i en spennende bransje · Muligheter for å påvirke og skape synlige resultater · Et godt og uformelt arbeidsmiljø · Konkurransedyktige betingelser med resultatbaserte incentiver · Nødvendig opplæring, støtte og et stort nettverk i kjeden og med partnere · Med gode resultater vil det være spennende muligheter for personlig utvikling Kortfattet søknad og cv sendes Mobit Norge ved lodve.sollid@mobit.no innen 1. April 2023. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.Om arbeidsgiveren :
Mobit Asker og Bærum er lokalisert på Billingstadsletta i moderne lokaler med alle fasiliteter. Mobit Furuset er lokalisert i nærheten av IKEA i romslige lokaler med alle fasiliteter. Mobit Romerike er lokalisert i Jessheim Næringspark i nye moderne lokaler. Alle avdelinger har ansatte som jobber med backoffice, teknisk og operativt salg i dag. For mer informasjon om stillingene kan Salgssjef Kåre Hauklien kontaktes på 934 19 000.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Asker & Bærum |
TTCOM AS har gjennom snart 20 år satset på fremtidsrettet teknologi.Vi har spesialisert oss på å levere og drifte IT-og telefoniløsninger til SMB-markedet, og er en del av Norges største forhandlernettverk Mobit.
Som de fleste andre selskaper i vår bransje, opplever vi stor vekst. Vi ser nå behov for å styrke kapasiteten vår på teknisk. En rolle hvor du vil være ute hos kundene våre og bistå med problemløsning av ulik art samt på kontoret.
Kjenner du deg igjen i noen av punktene nedenfor så vil vi gjerne høre fra deg:
– Du har minimum IKT fagbrev.
– Du har erfaring med support og/eller drift av Microsoft 365.
– Du har interesse og/eller erfaring for sikkerhet, Intune og MFA.
– Grunnleggende kompetanse i nettverk, windows server og Azure.
– Du har gjerne Microsoft sertifiseringer.
– Du har fått litt arbeidserfaring og  trives med et høyt aktivitetsnivå.
– Du er selvstendig og liker å ta ansvar for egen arbeidshverdag.
– Du har kanskje jobbet noen år med IT-support og vil gjerne utvikle deg videre.
– Du ser verdien av gode relasjoner og godt samarbeid internt og eksternt.
– Du er ydmyk og lærevillig, og kommuniserer godt med kundene.
– Du liker å jobbe strukturert og følge feilsøkingssteg.
– Du ser på god dokumentasjon som en naturlig del av denne type jobb.
– Du har kanskje ECOM sertifisering?
– Du har kanskje kunnskap om Cel-Fi dekningsystemer?
Om arbeidsgiveren
Mobit Stakkevollvegen – Tromsø (TTCOM AS) er en del av Norges største forhandlerkjede med fokus på mobil, IT, digitalisering for bedriftsmarkedet. Vårt kundeløfte er å gjøre den digitale hverdagen enkel, oppdatert og problemfri for våre kunder. Vi er den eneste uavhengige og landsdekkende aktøren som tilbyr tjenester og nett fra både Telenor og Nortel. Vår kjernevirksomhet er salg og drift av mobilkommunikasjon samt IT-løsninger for bedriftsmarkedet. TTCOM AS har 18 årsverk og omsetter for ca 55mill i året. Vi tilbyr konkurransedyktige vilkår, gode utviklingsmuligheter og et positivt arbeidsmiljø Frist: snarest Send søknad til Daglig leder Dan-Erik Torsteinsen: dan-erik.torsteinsen@mobit.no. Dersom du har spørsmål om stillingen kan kontakte Dan-Erik pr e-post dan-erik.torsteinsen@mobit.no eller ringe salgsleder Tage Samuelsen på 99579947.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Stakkevollvegen |
Stillingsdetaljer
Stillingskategori | AGS |
Stillingsdetaljer
Stillingskategori | AGS |
Hva bør du kunne, og hvordan ser hverdagen ut?
I denne rollen skal du arbeide med oppsøkende salg på mobil og møteromsløsninger i bedriftsmarkedet. Du skal aktivt kontakte eksisterende og nye kunder, dra i kundemøter, utarbeide tilbud og løsninger for kunde. Med noen av bransjens sterkeste merkevarer i porteføljen, et innarbeidet samarbeid med leverandørene og god støtte fra kollegaer i AGS og Mobit, vil du ha mange innganger og muligheter for å bygge en solid kundeportefølje over tid. Vi leverer pr i dag løsningene til Telenor og Nortel på telefoni, og Logitech sine løsninger for møterom. AGS IT-partner har et eget team som jobber med smart samhandling i Microsoft 365, og du vil derfor også bli naturlig involvert i satsningen på Teams telefoni. Vi skriver ingenting i stein - etter hvert som vi blir kjent med deg vil vi tilpasse rollen underveis. Har du interesse for andre områder innen IT, er det gode muligheter for å utvikle salgsferdigheter innenfor ulike områder. Vi er veldig opptatt av at du skal trives og oppleve mestring hos oss! Vi synes det er spennende med ulike type personligheter og jobber aktivt med å finne frem til styrkene og motivasjonsfaktorene hos hver enkelt. Lederne hos oss får opplæring i å bruke verktøy som gir gode samtaler og muligheter til å følge opp den enkelte medarbeider på en god måte. For å trives og lykkes i denne rollen er det nok noen elementer som må være tilstede: - Du har erfaring med oppsøkende salg og trives med et høyt aktivitetsnivå. - Du er litt utålmodig og trigges av å oppnå mål og se resultater av det du gjør. - Du ser verdien av gode relasjoner og godt samarbeid internt og eksternt. - Du er ydmyk og lærevillig, og i stand til å ta ansvar for et forretningsområde. - Du liker å jobbe strukturert og har erfaring i bruk av ulike systemverktøy.Hvorfor skal du velge AGS IT-partner?
AGS IT-partner er et godt etablert selskap, familiedrevet, med nærhet til ledelsen. Vi er ca 45 ansatte, fordelt på kontorer i Oslo, Horten og Bergen. Du blir en del av en engasjert og jordnær gjeng, som elsker å levere smarte løsninger til kundene våre. Du blir en viktig brikke i videreutviklingen av kontoret i Oslo. Du får være med å forme veien videre i et proaktivt og handlekraftig miljø, der avstanden mellom ideer og praksis er kort. Salgsavdelingen er en av de store bærebjelkene i AGS IT-Partner, og vi har gode systemer og rutiner for at man skal kunne arbeide så effektivt som mulig, med alt fra kundeoppfølging, internkoordinering, nysalg og produktoversikt. Hos AGS blir du ikke bare en i mengden. Du får en hverdag med høy grad av innflytelse, samtidig som du vil ha god støtte i teamet rundt deg, både på salg og teknisk. Vi forteller gjerne mer og ta gjerne kontakt med HR-ansvarlig Elin Rabe på elin@ags.no tlf 92416045 for mer informasjon før du søker. Søknad sendes på mail til Elin Rabe. Vi er spent på hvem som blir vår neste kollega og gleder oss til å høre fra deg!Stillingsdetaljer
Stillingskategori | AGS |
Vil du jobbe ved vårt nye sikkerhetssenter?
Som IT-konsulent ved vårt nye sikkerhetssenter får du tilgang til den nyeste teknologien innenfor MS365 sikkerhet og overvåkning!
Vi har etablert sikkerhetssenter (SOC) hos oss og ser at vi ganske raskt må øke kapasiteten vår i dette teamet. Vi skal jobbe for å forebygge sikkerhetsbrudd hos kundene våre på en enda mer profesjonell og proaktiv måte, ved hjelp av dyktige folk, de rette systemene og gode automatiserte prosesser. Vi er nå på utkikk etter flere konsulenter som ønsker å dra ut til våre eksisterende kunder på Østlandet. Vi søker deg som er trygg i kommunikasjonen, selvstendig, faglig nysgjerrig og trives med en aktiv hverdag på farten. Gjennom snart 40 år i IT-bransjen har AGS IT-partner alltid hatt fokus på å levere kvalitet. En del av dette er å ta vare på våre eksisterende kunder på best mulig måte. Som en del av den moderne arbeidsplass er de fleste av våre kunder i skyen. AGS IT-partner søker hele tiden de beste løsningene for SMB og har nå etablert et sikkerhetssenter (SOC) for denne målgruppen. Vi håper du har lyst til å bli en av våre spesialister på sikkerhetsløsninger i Microsoft365. Du har forhåpentligvis allerede startet med å bygge kompetanse på dette området.Arbeidsoppgavene dine vil i hovedsak bestå av:
- Avtale og utføre service- og sikkerhetssjekker hos nåværende kunder. - Ansvar for driftsovervåkning, proaktiv feilretting, oppdateringer, lisensrevisjon. - Bidra til utvikling av sikkerhetssenteret sammen med teknisk team. - Dokumentasjon og rapportering.Dine kvalifikasjoner:
- Du har minimum fagbrev. - Du har eller ønsker Ã¥ ta sertifiseringer innen Microsoft 365. - Du har litt erfaring fra kundesupport. - Du har generelt god teknisk kompetanse. - Interesse for utvikling innen IT-sikkerhet. - Erfaring med Ã¥ sette deg inn i ulike systemer. - Du er utadvendt og vil trives med Ã¥ reise ut til kundene vÃ¥re i SMB markedet. - God formuleringsevne i norsk muntlig og skriftlig.AGS er stedet der mennesker og teknologi møtes!Â
I AGS IT- partner verdsetter vi engasjement, initiativ, nysgjerrighet og ønske om utvikling. Du er opptatt av kompetanseutvikling og det er vi også! I tillegg til at du vil være en del av et spennende fagmiljø, tilbyr vi relevante sertifiseringer for at du til enhver tid skal være oppdatert på den nyeste teknologien. I denne rollen skal du besøke små og mellomstore bedrifter, i ulike bransjer. Det er naturlig for deg å opptre vennlig og uhøytidelig, men samtidig profesjonelt. Vi er en fremoverlent gjeng som jobber mot samme mål, og hvor kunden alltid er i fokus! Vi er stolte av å ha et kjempegodt arbeidsmiljø her i AGS IT-partner. Vi har stor variasjon i alder, kompetanse og personligheter. Vi ønsker oss fortsatt flere jenter inn i tekniske roller. Vi har en oversiktlig organisasjon hvor du raskt får en viktig rolle og kan være med å påvirke.  I denne rollen vil du være en del på farten, men samtidig ha en tilhørighet i teknisk team. Våre ansatte er vår viktigste ressurs! Følg oss gjerne i sosiale medier så får du et inntrykk av oss. Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor i Horten, men du vil være mye på farten og disponere en av selskapets firmabiler i arbeidstiden. Kundebesøkene vil stort sett foregå innenfor normal arbeidstid på Østlandet. Søknad sendes til Elin Rabe: elin@ags.no Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål til stillingen. Vi er spent på hvem som blir vår neste kollega og gleder oss til å høre fra deg!Om arbeidsgiveren
AGS IT-partner er Microsoft Gold Partner, og har fått utmerkelsen "Årets Microsoft SMB- partner" 2 år på rad. Vi er en stolt og velkjent IT-leverandør i det norske markedet og er spesialister på SharePoint løsninger, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft 365 med tilhørende sikkerhetsmoduler, Digital Markedsføring, Server- og hardwareløsninger, samt telefoniløsninger fra Nortel og Telenor. Vår misjon er å inspirere bedrifter til å bruke smart og sikker IT som gir trygghet og bærekraft. Vi ble etablert i 1983 og har med dette opparbeidet oss en unik kompetanse og erfaring gjennom mange år i bransjen. AGS opplever stor vekst og har i løpet av det siste året gått fra 30 til 40 ansatte. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår hvis du ikke kjenner oss fra før – www.ags.no.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | AGS |
Arbeidsoppgaver
Du vil som selger/bedriftsrådgiver hos oss få ansvaret for sin egen kundeportefølje gjennom å kontakte aktuelle kunder, booke møter, leveranse av produkter og tilpassede løsninger og utvikle gode og langsiktige relasjoner med kundene.Ønskede kvalifikasjoner
Det viktigste vi ser etter er din innstilling til å lære og utvikle deg. Har du i tillegg et høyt aktivitetsnivå, er strukturert, selvstendig, uredd og har et klart ønske om å lykkes som selger – så kan du være rett person for jobben. Relevant kunnskap/kompetanse innen Mobil/IT og/eller erfaring fra B2B salg er en fordel, men ikke et krav. For øvrig må du ha Førerkort kl. B , samt snakke og skrive flytende norsk.Vi tilbyr
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø, opplæringsprogram/kompetansebygging og en utfordrende og variert hverdag. Oppstart etter avtale. Søknad og CV sendes til: stig.magne.johnsen@mobit.no For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med Stig Magne Johnsen på Tlf. 92897888Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Porsgrunn |
Arbeidsoppgaver
· Oppsøkende salgsvirksomhet med tanke på å opparbeide egen kundeportefølje · Salg av IT-hardware, mobilabonnement, mobiltelefoner, skytjenester, Office365, og digitale samhandlingstjenester. · Booking av salgsmøter med eksisterende og nye kunder · Kundemøter, tilbud og forhandlinger · Identifisere muligheter til mersalg og vekstKvalifikasjoner
· Gjerne utdanning og eller erfaring innen IT/Telekom · Erfaring fra salg B2B med gode resultater · Relasjonsbygger · Strukturert, initiativrik og resultatorientert · Førerkort klasse B og disponerer egen bil Du har · Høy grad av selvstendighet og jobber godt i team · Positiv, godt humør og imøtekommende · Genuin interesse for IT og teknologi · Ryddig og punktlig · Gode samarbeids- og læringsevnerVi tilbyr
· Gode betingelser · En spennende og dynamisk arbeidsplass · En utviklende og utfordrende hverdag med mange høyt kompetente og trivelige medarbeidere i et selskap i sterk vekst. · Opplæring i form av kursing og kompetansebygging · Du får jobbe med markedsledende produkter og løsninger innen kommunikasjon og IT · Oppstart og tiltredelse etter avtaleOm oss
Mobit Drammen Mobit Drammen har over 50 års erfaring med høykvalitetsleveranser av utstyr innen telefoni, mobil og IT til små, mellomstore og store norske organisasjoner. Som kjernepartner i Mobit - Norges største forhandlerkjede innen mobil og IT til bedriftsmarkedet, er vårt mål å gjøre din hverdag enkel, oppdatert og problemfri. Det skal vi gjøre ved å tilby de digitale verktøyene du trenger, fra mobiltelefoner til møteromsutstyr og IT driftssystemer. Ikke minst kan vi bidra med å sørge for at alt fungerer sømløst sammen. Mobit er den eneste uavhengige og landsdekkende aktøren som tilbyr tjenester og nett fra både Nortel og Telenor. Vi har også et bredt utvalg av leverandører på Mobil, Mobil-løsninger, skybaserte løsninger, møterom, IT-løsninger og hardware. Friday Networks AS Friday Networks er en profesjonell rådgiver og leverandør av løsninger innenfor nettverk, skytjenester, mobilitet og sikkerhet. Vi tilbyr løsninger og konsulenttjenester tilpasset kundens behov. Friday Networks har kontorer I Drammen, Oslo og Trondheim. Som ansatt i Friday Networks vil du få en utfordrende jobb i et dynamisk og ekspanderende selskap. Friday Networks er opptatt av å utvikle egne medarbeidere, og du vil få mulighet til å lære, og utvikle din egen kompetanse, med konkurransedyktige betingelser. Har du lyst å bli en del av et ambisiøst selskap med spennende løsninger? Send søknad til: stilling@fridaynetworks.no Kontakt: Rune Fredrik Lilleås Daglig leder 977 10 000 rune.fredrik.lilleas@fridaynetworks.noStillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Drammen |
Hva ser vi etter:
- Ambisiøs relasjonsbygger som trives med operativt salgsarbeid - Selvgående med forståelse for sammenhengen mellom aktivitet og resultat - Gjerne salgserfaring med gode resultater fra B2B markedet og/eller annen relevant bakgrunn med ønske om personlig utvikling innenfor salg - God forretningsmessig forståelse - Gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig - Fortrinnsvis relevant utdannelseHva kan vi tilby:
- Varierte salgsoppgaver i en spennende bransje - Muligheter for å påvirke og skape synlige resultater - Et godt og uformelt arbeidsmiljø - Konkurransedyktige betingelser med resultatbaserte incentiver - Nødvendig opplæring, støtte og et stort nettverk i kjeden og med partnere - Gode muligheter for personlig utvikling Dersom du har spørsmål om stillingen ta gjerne kontakt med Markus Tharaldsen på telefon 93213999. Søknad og CV sendes til: markus.tharaldsen@mobit.noOm arbeidsgiveren
TTCOM AS er franchisetaker i Mobit kjeden og driver Mobit Stakkevollvegen-Tromsø, Mobit Harstad, Mobit Finnsnes og Mobit Porsgrunn. Vi er en landsdekkende kjede av forhandlere som leverer mobil og IT løsninger til det norske bedriftsmarkedet. Selskapet Mobit Norge AS står for kjededriften mens den enkelte forhandler er tilknyttet som franchisetaker. Forhandlerne har en årlig omsetning på 2.2 mrd NOK og representerer sterke merkevarer som Telenor, Nortel, Lenovo, Samsung, Apple, HP med flere i det norske markedet.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Harstad |
Arbeidsoppgaver
Du vil som Key Account Manager hos oss få ansvaret for å følge opp eksisterende og nye kunder, prising av produkter og tilpassede løsninger og utvikle gode og langsiktige relasjoner med kundene. Følgende oppgaver ligger i stillingen: – Ha ansvar for en kundeportefølje og utvikle denne – Nye kunder – Gi tilbud og bestille inn hardware for våre kunder – Løsnings salg Microsoft 365, support avtaler, WIFI og internettlinjerØnskede kvalifikasjoner
– Ha utpreget service-mentalitet og høy gjennomføringsevne – Må trives med utfordringer og ha stor arbeidskapasitet – Beherske flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig – Ha sertifikat på bil Arbeidssted OsloVi tilbyr
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø, opplæringsprogram/kompetansebygging og en utfordrende og variert hverdag. Oppstart etter avtale. Søknad og cv sendes til morten.kvellestad@mobit.no For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med Morten Kvellestad på tlf. 93403889.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Helsfyr & Fredrikstad |
 Om arbeidsgiveren
Mobit Stakkevollvegen – Tromsø (TTCOM AS) er en del av Norges største forhandlerkjede med fokus på mobil, IT, digitalisering for bedriftsmarkedet. Vårt kundeløfte er å gjøre den digitale hverdagen enkel, oppdatert og problemfri for våre kunder. Vi er den eneste uavhengige og landsdekkende aktøren som tilbyr tjenester og nett fra både Telenor og Nortel. Vår kjernevirksomhet er salg og drift av mobilkommunikasjon samt IT-løsninger for bedriftsmarkedet. TTCOM AS har 18 årsverk og omsetter for ca 55mill i året. Vi tilbyr konkurransedyktige vilkår, gode utviklingsmuligheter og et positivt arbeidsmiljø Frist: snarest Send søknad til Daglig leder Dan-Erik Torsteinsen: dan-erik.torsteinsen@mobit.no. Dersom du har spørsmål om stillingen kan du ringe Dan-Erik: 96 09 99 99Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Stakkevollvegen |
Arbeidsoppgaver
Du vil som selger/bedriftsrådgiver hos oss få ansvaret for din egen kundeportefølje gjennom å kontakte aktuelle kunder, booke møter, leveranse av produkter og tilpassede løsninger og utvikle gode og langsiktige relasjoner med kundene.Ønskede kvalifikasjoner
Det viktigste vi ser etter er din innstilling til å lære og utvikle deg. Har du i tillegg et høyt aktivitetsnivå, er strukturert, selvstendig, uredd og har et klart ønske om å lykkes som selger – så kan du være rett person for jobben. Relevant kunnskap/kompetanse innen Mobil/IT og/eller erfaring fra B2B salg er en fordel, men ikke et krav. For øvrig må du ha Førerkort kl. B , samt snakke og skrive flytende norsk.Vi tilbyr
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø, opplæringsprogram/kompetansebygging og en utfordrende og variert hverdag. Oppstart etter avtale. Søknad og CV sendes til: dan-erik.torsteinsen@mobit.no For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med Dan Erik Torsteinsen på tlf. 96 09 99 99Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Stakkevollvegen |
Om arbeidsgiveren
Mobit Åsen er en del av den landsdekkende faghandler kjeden Mobit. Mobit Åsen som tidligere het Rumag Kommunikasjon leverer mobil, radio og IT løsninger til bedriftsmarkedet med hovedfokus på Rogaland. Selskapet Mobit Norge AS står for kjededriften mens den enkelte forhandler er tilknyttet som franchisetaker. Forhandlerne har en årlig omsetning på 2.1 mrd NOK og representerer sterke merkevarer som Telenor, Lenovo, Apple, HP, Motorola, Zodiac med flere i det norske markedet. Radiokommunikasjon er et voksende marked og Mobit Åsen har lang erfaring med å levere slike løsninger. Vi ligger sentralt til i signalbygget på Åsen der kunder kan besøke oss og se og ta på løsningene vi leverer og ikke minst god rådgivning.Stillingsdetaljer
Stillingskategori | Mobit Ã…sen |