Vinn-vinn med VinnVinn Reklame

Det er fullt mulig å få nye kunder gjennom eksisterende kundeforhold. Det opplever Mobit Trondheim og VinnVinn Reklame.


– Først og fremst er vi en leverandør av IT og telefoni til Vinnvinn Reklame i Trondheim, men relasjonen har utviklet seg til at vi anbefaler VinnVinn Reklame og Vinnvinn Reklame anbefaler oss om deres kunder har behov for tjenester vi leverer, sier daglig leder Frank Andersen i Mobit Trondheim.

Film og foto, web og grafikk

Nylig valgte fullservicebyrået VinnVinn Reklame å legge all telefoni til Mobit som blant annet tilbyr Telenor-dekning. Et vesentlig aspekt for valget er tjenesten SafeZone som beskytter bedrifters – faste og mobile-  internettilganger mot ukjente trusler på nett.

I rundt tre år har Mobit levert Apple Mac-maskiner til medarbeiderne i reklamebyrået – fra standardiserte modeller til mer krevende utgaver.

– Vi har medarbeidere som redigerer film og foto, driver med webutvikling og grafisk design, noe som krever tyngre maskiner enn det jeg eksempelvis har behov for, sier byråleder Anders Eriksrud i VinnVinn Reklame.

Felleskunder

Frank Andersen påpeker at Mobit og VinnVinn Reklame fra før har flere felleskunder, og at anbefalinger til hverandre må skje naturlig. Selv har Andersen utelukkende gode opplevelser gjennom samarbeidet.

– Reklamebyrået bistår oss med design, kampanjer og annet markedsmateriell, men også  hvordan vi som lokal bedrift kan bli mer synlige på Google og på sosiale plattformer, sier Andersen.

Formell avtale etter tre år

Først når VinnVinn Reklame valgte å legge telefoni, mobiler og abonnement til Mobit ble det undertegnet en formell avtale fordi det er et krav fra mobiloperatøren. Anders Eriksrud fremhever imidlertid fleksibiliteten hos Mobit med medarbeidere som er serviceinnstilte og til å stole på.

– Mobit kommer dessuten med varene på døren som vi bestiller. Det er herlig, smiler Eriksrud.

Vinn-vinn med VinnVinn

VinnVinn Reklame med 14 medarbeidere i Trondheim betjener alt fra små og mellomstore bedrifter til større konsern, spesielt i Midt-Norge, men også til bedrifter utenfor kjerneområdet. Geografisk går enkelte leveranser til og med til Sverige.

– Menneskene har mye å si for hvordan et samarbeid utvikler seg, påpeker byrålederen.

– Gjennom samarbeidet har vi fått nye kunder gjennom VinnVinn Reklame og VinnVinn Reklame har fått nye kunder gjennom oss. Det blir vinn-vinn for begge parter, og også vinn-vinn for felles kunder,  sier Frank Andersen i Mobit.

 

 

keyboard_arrow_up