Telefonløsninger

  1. Hjem
  2. Tjenester
  3. Telefonløsninger

Mobilabonnement

Vi har markedets beste og mest fleksible mobilabonnementer fra Telenor, Nortel og Telia. Sammen finner vi det som passer best til din bedrift sitt behov.

  • Med eller uten mobildata
  • Med eller uten data rollover
  • Mobilbytte

TelenorTelenor

Med mobil- og bredbåndstjenester fra Telenor går det an å jobbe hvor som helst, når som helst. Den beste bedriftsløsningen er den som er med overalt. Telenor har det du trenger. Med mobilabonnementet Flyt sikrer du dine ansatte nok data og du slipper store overraskelser på fakturaen. Telenor Flyt er et enkelt, fleksibelt og trygt mobilabonnement. Du kan få automatisk påfyll av data når du er tom. Data rollover – Om du bruker mindre data enn inkludert i en måned, blir datamengden overført til neste måned. Nettvern er en tjeneste som er automatisk inkludert i alle Flyt-abonnement. Det betyr økt trygghet på nett med et sikkerhetsfilter som sperrer farlige sider. Vi finner abonnementet som passer for deg og din bedrift!

Telenor tilbyr også SWAP Bedrift, som er en fleksibel og ny måte å kjøpe mobil på. I tillegg til ny mobil får du flere gode fordeler med på kjøpet. Du betaler ingenting nå, beløpet deles opp, og nedbetales med en fast lav månedspris over 24 måneder. Det er inkludert skjermforsikring i SWAP Bedrift som en ekstra trygghet dersom du knuser skjermen din. Dersom du er fristet av en ny mobil på markedet kan du Med SWAP Bedrift bytte ut mobilen hvert år – hvis du ønsker.

TeliaTelia

Telia tilbyr fleksible mobilabonnement for deg som bedriftskunde. Din bedrift kan få ubegrenset data hvor det er full frihet til de ansatte i din bedrift. Miks og Match – sett sammen abonnement som passer dine ansatte. Alle abonnement har 5G inkludert. Data Rollover – ta med deg ubrukt data til neste måned.

Hos Telia får du frihet til å velge. Om det er ubegrenset data til en fast månedspris, eller en fast datapakke tilpasset den ansatte sitt behov. Og best av alt – dere får full kontroll på sluttfakturaen.

Nortel

Med abonnementet Grenseløs er vi de første i Norge som tilbyr et abonnement med fast pris, grenseløs mobildata og Telenor-dekning til bedrifter.  

Med mobil- og bredbåndstjenester fra Nortel er du alltid på nett. Gled deg til lynraske og trygge digitale opplevelser! ​Rask og sikker tilgang til internett gjelder ikke bare på kontoret. Med Nortel får du full Telenor dekning, uansett abonnement. For deg betyr det sømløse digitale opplevelser og at du kan bruke telefonen til akkurat det du vil – der du vil. 

 

Ringer du mer enn du surfer har vi selvfølgelig gode avtaler til deg også. Moderne telefoniløsninger krever imidlertid mer enn gode abonnement. Uansett abonnement får du full kontroll med Min Bedrift og Mitt Forbruk App. 

Mobildata

Vi tilbyr markedets beste og mest fleksible mobildata-abonnementer fra Telenor, Nortel og Telia.

  • Rask og trygg tilgang til internett
  • Kan leveres med trådløs ruter for deling av nettverk

Mobilt bedriftsnett

Vi tilbyr markedets beste og mest fleksible mobile bedriftsnett-løsninger fra Telenor, Nortel og Telia. Løsningen er svært fleksibel og kan enkelt tilpasses alle typer bedrifter. Mobilt Bedriftsnett inkluderer:

  • Bedriftskatalog
  • Sentralbord
  • Kø- og gruppefunksjonalitet
  • Statistikk på inngående anrop
  • Integrasjoner og IP-telefoni
  • Tale i Teams
  • Bedriftsnett APP

TelenorTelenor

Mobilt Bedriftsnett fra Telenor er en tjeneste som hjelper din bedrift med å yte bedre service mot kunder og samarbeidspartnere, i tillegg til bedre samhandling internt. De ansatte kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet og få oversikt over sine kollegaers status. Med Mobilt bedriftsnett har du sentralbordet ditt lett tilgjengelig fra telefonen og unngår tapte anrop.  En positiv kundeopplevelse starter med et velfungerende sentralbord.

TeliaTelia

Telia Bedriftsnett er mye mer enn et sentralbord. Løsningen er svært fleksibel og kan enkelt tilpasses alt fra en liten bedrift til en stor organisasjon med tusenvis av ansatte. God design og gjennomtenkte løsninger reduserer behovet for opplæring og gir deg raskt verdi for investeringen.

Telia Bedriftsnett er en løsning som gjør det enkelt for din kunde å komme i kontakt med deg – slik at du aldri taper en mulighet fordi kunder ikke får svar. Bedriftsnett gir deg et automatisk sentralbord som kan styres fra en PC, eller direkte fra mobiltelefonen.

Nortel

Nortel Bedriftsnett er en komplett skybasert kommunikasjons- og samhandlingsløsning som gir deg det siste innen sentralbord-tjenester og kommunikasjon mellom kunder og ansatte i din bedrift. Med Nortel bedriftsnett effektiviseres hverdagen og innringer blir mottatt på en profesjonell måte. Med bedriftsnett appen har du sentralbordet med deg i lommen til enhver tid og kan enkelt håndtere anrop og sikre kundeopplevelsen ved at anrop ikke blir tapt.

Løsningen settes opp med velkomstmenyer, køer og automatiske svar-grupper. Det gjør at kundene dine kommer raskere frem til riktig person eller avdeling. Løsningen kan brukes med mobiltelefoner eller i kombinasjon med PC/Mac og kan enkelt tilpasses bedriftens behov og størrelse. Nortel Bedriftsnett støtter integrasjoner med Exchange, Microsoft Teams og andre aktuelle system.

Kontaktsenter

Kundeservice er utrolig viktig for å sikre kundens lojalitet. Det krever et kontaktsenter som alltid fungerer best mulig. Med telefoni, chat, sms, e-post og sosiale medier i samme løsning har du oversikt over hvem kunden har vært i kontakt med i din virksomhet.

Zisson                                                                                       

Kunden bør få muligheten til å velge denkommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten. Sentralbord- og kontaktsenterløsningen til Zisson samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.

I kontaktsenterets interface kan du enkelt få oversikt over din kundes historikk for å danne et helhetlig bilde over henvendelsen. Det er nettopp dette overblikket som lar deg gi fantastisk kundeservice. Herfra kan du rute samtalen videre, notere informasjon om innringer eller samtalen, i tillegg til mye annet.

Hvorfor bør man bruke omnikanal?

• Du definerer din egen kundedialog

• Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden

• Bidrar til selvhjelp hos kunder

• Samler alle henvendelser under et tak

• Kostnadseffektiv metode for kundeservice

• Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system

God kundeservice er en konkurransefordel! Mobit hjelper deg og din bedrift med å optimalisere kontaktsenteret ditt.

Forrige
Mobits julekalender!
Neste
IT-tjenester

Lyst til å finne ut hvordan vi kan løse din digitale hverdag?

Ta kontakt med en av våre forhandlere.

Meny
Meld deg på vårt nyhetsbrev