Kontaktsenter Zisson
Kundeservice er utrolig viktig for å sikre kundens lojalitet. Det krever et kontaktsenter som alltid fungerer best mulig. Med telefoni, chat, sms, e-post og sosiale medier i samme løsning har du oversikt over hvem kunden har vært i kontakt med i din virksomhet. Kunden bør få muligheten til å velge den kommunikasjonskanalen de er mest komfortable i, dette forutsetter et system som tillater denne valgfriheten. Sentralbord- og kontaktsenterløsningen til Zisson samler telefoni, chat, SMS, e-post og sosiale medier i en og samme løsning. Dette gir deg muligheten til å få en fullstendig oversikt over din kunde, og gi dem den kundebehandlingen de fortjener.
I kontaktsenterets interface kan du enkelt få oversikt over din kundes historikk for å danne et helhetlig bilde over henvendelsen. Det er nettopp dette overblikket som lar deg gi fantastisk kundeservice. Herfra kan du rute samtalen videre, notere informasjon om innringer eller samtalen, i tillegg til mye annet.
Hvorfor bør man bruke omnikanal?
- Du definerer din egen kundedialog
|
- Terskelen for kommunikasjon blir lavere for kunden
|
- Bidrar til selvhjelp hos kunder
|
- Samler alle henvendelser under et tak
|
- Kostnadseffektiv metode for kundeservice
|
- Rapporter og statistikk fra flere kanaler i et system
|