CRM som fungerer
Valg av et passende CRM-system var avgjørende for Noso som ønsket å optimalisere sin kundebehandling og øke effektiviteten i salgsprosessen. Når man skal velge et CRM-system, er det viktig å først og fremst definere virksomhetens behov og krav. Dette inkluderer blant annet funksjonalitet, integrasjonsmuligheter og brukervennlighet. Det er også viktig å vurdere leverandørens omdømme, kundeservice og pris. Dette var viktige vektkriterier hos Noso.
Resultat
Noso Hydraulics har fått et CRM-system som fungerer som en katalysator for innovasjon og det å bli digital. Systemet er framtidsrettet og skalerbar med tanke på funksjonalitet og ytelse. Selskapet har redusert punching tiden betydelig og ved hjelp av selvbetjent løsninger kan nå salgsinnsikt generes på noen få minutter og deles enkelt videre med sluttbruker.
Noso Hydraulics har vist stor nysgjerrighet og interesse for å bli en effektiv virksomhet, og er godt på vei med det. Med en svært dyktig og proaktiv leder er vi sikker på at de vil være en av morgendagens vinnere.“
Paal P. Vaage, daglig leder i Mobit Damsgård